Something new

Niets dat je meer energie geeft dan een nieuwe hobby. Ookal duurt de hobby niet langer dan een maand, een jaar. Maakt helemaal niets uit, zolang je er maar van geniet.
Ik ben zeer gedreven in het starten van nieuwe hobby’s: Van piano tot dwarsfluit, van skiëen tot zeilen, van tennis tot capoeira, van schilderen tot … zo kan ik nog wel een halve dag doorgaan.

Mijn aller nieuwste hobby, check it out –>

73 euro heeft ie gekost.  En jawel, na 2 uur ploeteren had ik al een heuse pyjamabroek ineen gestikt.

Danku Singer naaimachien, of om het even in de woorden van Paul van Ostaijen te zeggen:

Slinger
       Singer
             naaimasjien
Hoort
    Hoort
       Floris jespers heeft een Singernaaimasjien gekocht
Wat
   Wat
jawel
    Jespers Singer naaimasjien
hoe zo
    jawel
        ik zeg het u
        Floris jespers heeft een Singernaaimasjien gekocht
Waarom
      waardoor
              wat wil hij
Jawel
    hij zal
          hoe zo
                Circulez
                         want
  SINGERS NAAIMASJIEN IS DE BESTE

vervolg van het gedicht

Eén reactie

  1. […] Het begon zo’n paar maand geleden met gordijnen naaien, kussenslopen en tafelkleedjes. Maar deze week heb ik mij aan het moeilijker […]

Geef een reactie

