Which goddess are you?

Sorry jongens, dit is een blogpost speciaal voor vrouwen.

‘k Ben aan een nieuw boek begonnen over de vrouwelijke psychologie. Mannen snappen over het algemeen niets van vrouwen… wel, eigenlijk ik ook niet… tot nu dus!

Godinnen in elke vrouw van Jean Shinoda Bolen heeft mij echt zo’n aha-ervaring gegeven.
Oké, het boek behoort niet tot de categorie van moet-je-zeker-gelezen-hebben-anders-ben-je-niet-compleet-toppers, maar tis een tofke.

What’s it about? 
Je komt alles te weten over 7 griekse godinnen en hoe elke vrouw gelijkaardige eigenschappen bezit. En geef toe, welke vrouw wordt er nu niet graag vergeleken met een godin? 😀

Uit dit testje bleek dat ik  48% Aphrodite ben, 27% Persephone en heel weinig van de rest… oeps!

3 Reacties

  1. Ik ben alle godinnen 17 percent, buiten Persephone, dus nu weet ik het nog niet eh!

    • Jou zullen ze nooit in 1 vakje kunnen steken 😉

  2. […] griekse god in u Na het lezen van Godinnen in elke vrouw door Jean S. Bolen is er nu de mannelijke […]

Geef een reactie

