City girl

I’m a true City Girl. Altijd geweest en zal het ook altijd blijven.
’s Nachts door de stad wandelen; eens goed de lucht van uitlaatgassen in en uit ademen: hmmm aaaahh…
Ook niets gezelliger dan die oranje straatlichten die de jungle van straten, pleinen, kasseien en bouwvallige gevels verlichten.

En het aller leukste?
Met muziek in de oren een fietstochtje maken langs de rivieren van de stad. I know, redelijk onverantwoord: met een koptelefoon op fietsen, en daar komt nog eens bij dat ik regelmatig mijn lichten vergeet aan te doen (Sorry mama).

Oké, ik geef toe: het doet altijd wel deugd om eens een weekendje in de ongerepte natuur door te brengen, maar geef mij dan wel een CD ‘straatgeluiden’ mee en een paar blauw en roze neonlampjes. 😉

Eén reactie

  1. […] Naast een City girl ben ik ook een echte Sailor girl. Ik hou van het water en de wind, de golven die tegen de boot […]

Geef een reactie

