The perfect gift

’t Is weer zover, je beste vriend/vriendin is jarig!  
Joepie, laten we een feestje bouwen, iets gaan eten of drinken, en daarbij nog een cadeautje kopen…
En daar beginnen dan de kopzorgen voor de meeste van ons:

– Iets origineels vinden
– EN praktisch, leuk  of  lief
– EN iets dat zegt: ‘Ik ken je door en door’ 

Nu heb ik in mijn leven al heel wat zalige en minder zalige cadeau’s gekregen, maar als ik er nu ééntje moet uitkiezen… Eéntje dat volledig voldoet aan bovenstaande beschrijving, ééntje dat iedereen wel graag zou krijgen en ééntje dat helemaal niet duur is:

What is it?
Op mijn 22 kreeg ik deze doos gevult met suikerklontjes. Elk klontje was verpakt in een ‘boodschap’ van één van mijn vrienden.
Vandaag, meer dan 2 jaar later, heb ik mijn laatste suikerklontje in m’n cappucino gedaan. 
De boodschap was ‘Doe gewoon zo verder als je bezig bent, en je zal een fantastisch persoon blijven!‘  Wauw, je kan er zeker van zijn dat mijn ego de voorbije 2 jaar alleen maar gestegen is. 😉

There are no comments on this post.

Geef een reactie

