Valentijn

Het is weer Valentijnsdag geweest!

En net zoals alle vorige Valendijnsdagen is die dag een kleine ontgocheling voor mij.
Ik krijg namelijk nooit een cadeautje of attentie van mijn partner op deze dag. Hij is tegen het commerciële aspect van Valentijn. En als ik heel eerlijk ben, heeft hij daar wel een beetje gelijk in. Je kan je liefde op elke dag van het jaar vieren.

Maar wanneer de volgende dag iedereen komt vragen wat ik voor Valentijn heb gekregen. En ik met een klein stemmetje ‘niets’ uitbreng, is het toch weer even slikken.

Daarom, liefste lieveling van mij.
Ik zie je graag, maar voor volgend jaar stel ik toch hetvolgende voor

… roffel…roffel…

dit über romantisch Bed&Breakfast adresje:  Nokernote

 

Why?
– 2 schatjes van uitbaters
– 3 prachtig ingerichte kamers
– in ons eigen belgen-landje
– appelsap van bij de appelboer om de hoek
– wandelwegen en vergezichten om U tegen te zeggen

En lieveling,  
moest het budget dit even niet toelaten, is ontbijt op bed ook een gegarandeerde voltreffer 😉

Eén reactie

  1. Mijn liefste schat,
    Volgende jaar beloof ik je dat het in orde komt. Met alles derop en deraan!

    Dikke kussen
    Van je allerliefste schatje
    Manu

Geef een reactie

