Dagboek

Deze blog is als een dagboek. Welke gedachten gingen er door mijn hoofd vandaag? Wat viel mij op?
Maar vooral:
Waar werd ik even blij van? Die kleine dingen, the little things, die doen het hem!

Vandaag was het die eerst warme zonnestraaltjes. Oké, klinkt melig en cliché, zeker voor een stadsmeisje, maar het was echt zo!

Dus danku zonnestraalkes om mij ook even te doen stralen…

veel liefs,

FoxyNelly

Eén reactie

  1. gisteren was ik bij mijn shrink.
    Ze vroeg : wat wil je minder ervaren ? en wat meer ?
    ik deed de oefening ( details zal ik u besparen )
    Toen zei ze : de meeste mensen hebben een lange lijst van wat ze minder willen, en een kort lijstje wat meer.
    Maar eigenlijk is het beter om te focussen op wat je meer wil.
    Dat doet me denken aan Boeddha : Wij hebben een hart vol zaadjes, van allerlei soorten. Alleen het zaad dat we water geven zal groeien.

Geef een reactie

