anti-stress tip 1

Omdat stress voor velen de oorzaak is van een nogal ongelukkig gevoel, ga ik op deze blog een aantal van mijn persoonlijke anti-stress tips verklappen.

Mijn absolute nr 1 anti-stress middel is mijn kat Poemba. Echt, katten mogen misschien in de gordijnen hangen, stinken, haar verliezen… dat ben je allemaal vergeten als zo’n zachte bol haar ronkend op je schoot komt liggen.
Ik geloof heel sterk in positieve stralings-energie. Zo’n ronkende poes op schoot zendt zo’n kalmerende straling uit dat je er onmiddelijk van ontspant.

Danku Poemba

antistress kat

Eén reactie

  1. […] De brand heeft namelijk zijn eerste slachtoffer gevonden. Herinneren jullie zich nog de kat uit https://foxynelly.wordpress.com/2010/02/28/anti-stress-tip-1/ […]

Geef een reactie

