Cake time

Eerlijk is eerlijk: ik ben geen keukenprinses. Ik kook omdat dit goedkoper is dan elke avond op restaurant te gaan, maar ik kook niet omdat ik het graag doe.

Er is wel één uitzondering: Desserts! Hoe vettiger, hoe prettiger 😉

Onlangs kwam ik het recept tegen voor Regenboog Cake.

Ik wil deze cake graag maken, maar ik weet niet waar ik die gekke kleurstoffen kan kopen.

Iemand een idee?

Eén reactie

  1. bah ! bèikes !
    over goesting en kleur valt niet te discussiëren…

Geef een reactie

