Wat zou Google doen?

In januari ben ik heel voorzichtig begonnen met deze blog.

Ik wist nog niet goed wat ik wou schrijven en of ik er überhaupt wel goed in zou zijn.  Ik heb namelijk een lichte vorm van dyslextie … en ik ben er zeker van dat iedereen die dyslextie heeft dit woord moet Googlen voor een spellingscheck 😉 …

Anyway, ik ben begonnen met deze blog na het lezen van  ‘Wat zou Google doen?’ van Jeff Jarvis.

Google is tegenwoordig 76 millard euro waard. Het bedrijf wist de karakteristieken van internet en haar gebruikers het beste te benutten. Volgens Jeff  heeft het hierdoor een compleet nieuw businessmodel en zelfs een compleet nieuwe economie veroorzaakt…

There are no comments on this post.

Geef een reactie

