Gek zijn is gezond

Sommige mensen zijn een beetje gek. En eigenlijk kan ik dat wel appreciëren; ik bedoel:

–  ’t is nooit saai
– ze kunnen lachen met zichzelf, wat altijd een goede eigenschap is
– ze zijn vaak uitermate creatief
– en voor creatieve mensen heb ik sowiso R E S P E C T

Dus toen Sancho (soms ook niet op rolschaatsen) antwoorde op mijn vraag met:

” World domination always cracks me up “

~ Sancho ~

…moest ik toch weer even lachen. Wil je meer van Sancho en zijn crazy creativity, check  www.sancho.be

Eén reactie

  1. zot doen in de visserij !

Geef een reactie

